Σάββατo, 24 Αυγούστου 2019
Fashion Report
27.03Today's Hot Report!
Πέμπτη, 27 Μαρτίου 2014, 00:00

Οι μπαλαρίνες μίλησαν

planking : Όπως και στη γιόγκα, μια  από τις αποτελεσματικότερες ασκήσεις εκγύμνασης των χεριών, του κορμού και των κοιλιακών, προτείνει  η χορεύτρια Τιέρνι Χιπ της Royal Opera House του Λονδίνου. «Μόνο ένα λεπτό αρκεί αλλά μετά από κάποιο διάστημα που θα έχετε δυναμώσει βάλτε στόχο τα δύο».

Juicebox: H χορεύτρια Σάρλοτ Γκουτς, πρωταγωνίστρια στο Dirty Dancing στο Aldwych Theatre του Λονδίνου, γεμίζει το ψυγείο της με λαχανικά, σαλάτες, αυγά και γιαούρτι. Το πιο σημαντικό μυστικό της όμως είναι οι χυμοί από λαχανικά..

Pilates: To pilates προτείνει η χορεύτρια Ντάρσελ Φρέντερικ -Όσει. «Το pilates  είναι ιδιαίτερα χρήσιμο κομμάτι της προπόνησης μου. Το συνιστώ και στους  χορευτές αλλά και όχι μόνο. Ξεκινώντας την ημέρα μου με ασκήσεις pilates μου δίνει φοβερή ενέργεια και βοηθά το σώμα μου να εστιάσει».

Bollywood: H χορεύτρια Κάρολ Φουρτάδο, πρώτη χορεύτρια στην παράσταση Merchants of Bollywood ανακάλυψε στους χορούς του Bollywood μια ιδανική μορφή άσκησης. «Είναι φοβερή άσκηση. Πολύ καλή για την καρδιά. Σε κάνει αμέσως να ιδρώνεις. Ταυτόχρονα είναι πολύ διασκεδαστικό, πράγμα πολύ σημαντικό αφού ο πιο σίγουρος τρόπος για να σταματήσεις την γυμναστική είναι να την  βαριέσαι».

squats. Τα βαθιά καθίσματα είναι η πρόσφατη μανία της Έιμι Θόρτον. «Είμαι αποφασισμένη να αποκτήσω τα οπίσθια της J. Lo. Κάνω τρία σετ των 20 καθημερινά και όταν νιώθω ιδιαίτερα αποφασισμένη δένω μια κορδέλα για αντίσταση γύρω από τα πόδια μου, πάνω από τα γόνατα. Σε πεθαίνει».

Σκοτσέζικο ντους για τους μυες. Οι μπαλαρίνες ξέρουν τι σημαίνει πόνος στα πόδια. Δώδεκα λεπτά μέσα σε μια λεκάνη με παγωμένο νερό για να ξεκουραστούν οι μυες αλλά και άραγμα στον καναπέ με τα πόδια ψηλά είναι οι πιο συνηθισμένοι τρόποι για να τον αντιμετωπίσουν. Το μασάζ είναι και αυτό μέσα στην λίστα με τα πράγματα που προτείνουν.

Ξεκινήστε την μέρα με
porridge. Το νερό αντί για το γάλα το κάνει ελαφρύ. Προσθέστε μέλι κανέλα και μια μπανάνα.

ballerina-workout-blog-1.jpg

Μαύρος καφές και κανέλα. Ο σκέτος καφές ενεργοποιεί τον μεταβολισμό. Τα stick της κανέλας βοηθούν στο να μην πεινάμε ανάμεσα στα γεύματα και ταυτόχρονα επίσης επιταχύνουν τον μεταβολισμό μας.

πρωτείνη: Πολλοί χορευτές προτιμούν την πρωτείνη στο δείπνο. Βρείτε ελαφριές συνταγές με στήθος κοτόπουλο ή γαλοπούλας.

Μπαλέτο. Το ίδιο το μπαλέτο είναι ένα πολύ καλό είδος άσκησης που δεν χρειάζεται να είστε επαγγελματίας για να παρακολουθήσετε. Επιλέξτε ανάμεσα σε κλασσικό μπαλέτο, σύγχρονο, τζαζ ή barre a terre..

Fresh!
 

Διαβάστε τα πιο πρόσφατα Άρθρα
της κατηγορίας "ΟΜΟΡΦΙΑ"

Διαβάστε τα πιο πρόσφατα Άρθρα
της κατηγορίας "ΥΓΕΙΑ & FITNESS"

Εορτολόγιο

ΣΗΜΕΡΑ 11/1/2013 : ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ
Θεοδόσιος, Θεοδόσης, Δόσιος, Δόσης
ΑΥΡΙΟ 12/1/2013 : ΜΕΡΤΙΟΣ, ΤΑΤΙΑΝΗ
Μέρτιος, Μέρτος, Μέρτης, Μύρτος, Μερτία, Μέρτα, Μέρτη, Μερτούλα, Μυρτιά, Μυρτούλα, Τατιανή, Τατιάνα, Τάτια, Τίτη, Τάνια