Σάββατo, 24 Αυγούστου 2019
Fashion Report
27.03Today's Hot Report!
Πέμπτη, 27 Μαρτίου 2014, 00:00

Μερικοί τρόποι για να ξεκουράσετε τα μάτια σας από την οθόνη του Υπολογιστή

Το 70% των Αμερικάνων εργάζονται χρησιμοποιώντας υπολογιστή ,η πλειοψηφία ταλαιπωρείται από ενοχλήσεις στα μάτια, παθήσεις του κερατοειδή ή βιώνει αυτό που εμείς εδώ λέμε πετάρισμα του ματιού. Οι παρακάτω τρόποι θα  βοηθήσουν να στο να κάνετε τη δουλειά σας λίγο πιο άνετη…


Καθήστε σε σωστή γωνία σε σχέση με την  οθόνης.

Η πάνω άκρη της οθόνης θα πρέπει να βρίσκεται σε παράλληλη γραμμή με αυτή των ματιών μας, ενώ  η απόσταση από την οθόνη θα πρέπει να είναι ίση περίπου με το μήκος των χεριών σας. Επίσης, σημαντικό είναι να μην κρατήσετε την οθόνη  σε κλίση, και να ρυθμίσετε την καρέκλα σας στο σωστό ύψος ώστε να είστε άνετη στη παραπάνω θέση.

 

Right-Sitting-Position-in-front-of-Computer.jpg


Συχνά διαλείμματα.


Οι περισσότεροι κάνουν  δυο διαλείμματα των 15 λεπτών μέσα στο ωράριο τους. Όμως, όταν η δουλειά απαιτεί να βρίσκεστε πολλές ώρες μπροστά στον υπολογιστή, τότε είναι σημαντικό να κάνετε πυκνά διαλείμματα. Τουλάχιστον στην αρχή, δοκιμάστε τον κανόνα 20-20-20. Με άλλα λόγια, κάθε 20 λεπτά κοιτάξτε για 20 δευτερόλεπτα μακριά από την οθόνη του υπολογιστή σε απόσταση μεγαλύτερη των 20 ποδιών ,6 μέτρα σε μας εδώ. Αργότερα, σηκωθείτε από τον υπολογιστή, κινηθείτε και τεντωθείτε με έμφαση την πλάτη και τους ώμους σας για να μειώσετε την ένταση και την κούραση των μυών.

Γυαλιά για υπολογιστή


Υπάρχουν ειδικά γυαλιά για τον υπολογιστή που βοηθούν τα μάτια σας να αποφύγουν την κούραση . Τα γυαλιά χρησιμοποιούν δυο τεχνολογίες ,είτε διαθέτουν έναν ελαφρύ χρωματισμό και επιστρώσεις που προστατεύουν το μάτι από την ακτινοβολία, με αποτέλεσμα να λειτουργούν σαν ένα φίλτρο. Είτε έχουν ένα μη-αντανακλαστικό φακό που μειώνει την ένταση του φωτός που δέχεται  η κόρη του ματιού.


Κάντε στον εαυτό σας  ένα μασάζ ματιών


Ζεστάνετε τα χέρια σας για λίγο και ακουμπήστε τα πάνω στα βλέφαρα σας. Κάντε μασάζ για λίγα λεπτά και έτσι θα νιώσετε απευθείας ανακουφισμένη. Αλλιώς μπορείτε, να κάνετε το εξής ,ανοιγοκλείστε τα 10 φορές κάθε 20 λεπτά, ώστε να υγρανθούν και να αποφευχθεί η ξηρότητα και οι ερεθισμοί.

Μειώστε το έντονο φώς


Η καταπόνηση των ματιών συχνά προκαλείται από το υπερβολικά έντονο φως, είτε από τον ήλιο, είτε από τη λάμπα του γραφείου. Κλείστε τις κουρτίνες στα παράθυρα και μειώστε τον εσωτερικό φωτισμό. Αν είναι δυνατόν τοποθετήστε και την οθόνη του υπολογιστή με τέτοιο τρόπο, ώστε τα παράθυρα να βρίσκονται στο πλάι, αντί για μπροστά ή πίσω.

LCD οθόνες


Μια νέα επίπεδη οθόνη είναι πιο αποτελεσματική στο να κρατήσει τα μάτια σας ξεκούραστα. Πιο συγκεκριμένα, επιλέξτε μια μεγάλη οθόνη με την υψηλότερη δυνατή ανάλυση και με μεγαλύτερη ευκρίνεια.

Οι ρυθμίσεις της οθόνης

Πειράζοντας λίγο τις  ρυθμίσεις σίγουρα θα μειωθεί η καταπόνηση των ματιών και η κούραση. Πρώτα , ελένξτε τη φωτεινότητα της οθόνης, ώστε να είναι κοντά με  τη φωτεινότητα του χώρου εργασίας σας. Η εικόνα  δεν πρέπει να φαίνεται ούτε θαμπή και γκρίζα, ούτε πολύ σκοτεινή. Ειδικά κατά την ανάγνωση ή το γράψιμο στο word, είναι σημαντικό τα γράμματα να είναι σε μεγάλη γραμματοσειρά και να προτιμάτε τα μαύρα γράμματα σε λευκό φόντο.

Fresh!
 

Διαβάστε τα πιο πρόσφατα Άρθρα
της κατηγορίας "ΟΜΟΡΦΙΑ"

Διαβάστε τα πιο πρόσφατα Άρθρα
της κατηγορίας "ΥΓΕΙΑ & FITNESS"

Εορτολόγιο

ΣΗΜΕΡΑ 11/1/2013 : ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ
Θεοδόσιος, Θεοδόσης, Δόσιος, Δόσης
ΑΥΡΙΟ 12/1/2013 : ΜΕΡΤΙΟΣ, ΤΑΤΙΑΝΗ
Μέρτιος, Μέρτος, Μέρτης, Μύρτος, Μερτία, Μέρτα, Μέρτη, Μερτούλα, Μυρτιά, Μυρτούλα, Τατιανή, Τατιάνα, Τάτια, Τίτη, Τάνια