Παρασκευή, 14 Δεκεμβρίου 2018
Fashion Report
22.08Today's Hot Report!
Παρασκευή, 22 Αυγούστου 2014, 00:00

Τροφές που αυξάνουν τη μυϊκή μάζα

Τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη είναι τα ψάρια, και συγκεκριμένα ο σολομός, οι σαρδέλες, ο γαύρος και ο τόνος έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά. Το κοτόπουλο, τα αυγά και ιδιαίτερα το ασπράδι του αυγού, τα γαλακτοκομικά, τα αμύγδαλα, τα μανιτάρια, τα φιστίκια, τα όσπρια και το συκώτι.

Εντάξτε τα παραπάνω τρόφιμα στο διαιτολόγιο σας για να αυξήσετε φυσικά τη μυϊκή σας μάζα χωρίς να χρειάζεστε τη βοήθεια των συμπληρωμάτων.

Ωστόσο δε χρειάζεται να το παρακάνετε, αλλά να τις καταναλώνετε με μέτρο. Το ιδανικό είναι 0,8 γραμμάρια ανά κιλό σωματικού βάρους, του ιδανικού για το ύψος σας όμως, όχι του πραγματικού, δηλαδή  πόσο ζυγίζετε τώρα.

 

 

Fresh!
 

Διαβάστε τα πιο πρόσφατα Άρθρα
της κατηγορίας "ΟΜΟΡΦΙΑ"

Διαβάστε τα πιο πρόσφατα Άρθρα
της κατηγορίας "ΥΓΕΙΑ & FITNESS"

Εορτολόγιο

ΣΗΜΕΡΑ 11/1/2013 : ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ
Θεοδόσιος, Θεοδόσης, Δόσιος, Δόσης
ΑΥΡΙΟ 12/1/2013 : ΜΕΡΤΙΟΣ, ΤΑΤΙΑΝΗ
Μέρτιος, Μέρτος, Μέρτης, Μύρτος, Μερτία, Μέρτα, Μέρτη, Μερτούλα, Μυρτιά, Μυρτούλα, Τατιανή, Τατιάνα, Τάτια, Τίτη, Τάνια