Τετάρτη, 13 Δεκεμβρίου 2017
Fashion Report
24.07Today's Hot Report!
Πέμπτη, 24 Ιουλίου 2014, 00:00

Άσκηση και διατροφή

Οι τροφές που είναι πλούσιες σε υδατάνθρακες ,όπως τα ζυμαρικά, είναι η πρώτη πηγή ενέργειας και πρέπει να καταναλώνονται από όσους έχουν αυξημένες ενεργειακές απαιτήσεις, όπως επίσης και οι  πρωτεΐνες που τις βρίσκουμε κυρίως σε προϊόντα ζωικής προελεύσεως αποτελούν το κύριο συστατικό των μυών και είναι απαραίτητες .Αν ο στόχος είναι η καύση λίπους τα όσπρια βοηθούν σημαντικά στην απώλειά του. Ένα φρούτο πριν την άσκηση θα σας γεμίσει ενέργεια ,ενώ μια σαλάτα μετά θα σας τροφοδοτήσει με βιταμίνες. Πολύ σημαντικό ρόλο στη διατροφή  παίζει  η ώρα που γυμνάζεστε και το είδος της άσκησης που κάνετε.

Όταν γυμνάζεστε πρωί προτιμήστε 1 ποτήρι χυμό και 1 φρυγανιά με μαρμελάδα για πρωινό, μετά την άσκηση μπορείτε να καταναλώσετε 1 τοστ με γαλοπούλα και τυρί ώστε να τροφοδοτήσετε τον οργανισμό σας με την απαιτούμενη ποσότητα πρωτεΐνης για την συντήρηση της μυϊκής σας μάζας. Για μεσημεριανό ο συνδυασμός υδατανθράκων και  πρωτεΐνης είναι το ιδανικό γεύμα , όπως ψητό στήθος κοτόπουλου με πατάτες και  σαλάτα. Για βραδινό ένα ελαφρύ γεύμα, όπως μια σαλάτα με τόνο.

Εάν πάλι γυμνάζεστε μεσημέρι, 1 ποτήρι γάλα  με 2 φέτες ψωμί με μαρμελάδα και 1 φρούτο για πρωινό ,1 ποτήρι χυμό ή 2 φρούτα για ενδιάμεσο γεύμα πριν την άσκηση ώστε να σας δώσει την απαιτούμενη ενέργεια, για μεσημεριανό μακαρόνια με τυρί και μια σαλάτα και για βραδινό ένα τοστ ή μια σαλάτα.

Και όσες προτιμάτε τη βραδινή γυμναστική , 1 ποτήρι χυμό και 1 φρυγανιά με μαρμελάδα  ή 1 ποτήρι γάλα με 2 φέτες ψωμί με μαρμελάδα  και 1 φρούτο για πρωινό, 1 φρούτο για ενδιάμεσο , 1 μερίδα λευκού κρέατος σε συνδυασμό με υδατάνθρακες και σαλάτα για μεσημεριανό , 1 ώρα πριν την άσκηση 1-2 φρούτα και για βραδινό 1 ελαφρύ γεύμα, όπως μία σαλάτα ή ένα παξιμάδι ολικής με τυρί χαμηλό σε λιπαρά και ντομάτα.

Όσον αφορά το είδος της άσκησης ,αν κάνετε τρέξιμο ή οποιαδήποτε άλλη αεροβική γυμναστική πρέπει να ενυδατώνεστε με νερό συνεχώς και να καταναλώνετε 1 ώρα πριν την άσκηση ένα γεύμα πλούσιο σε υδατάνθρακες, όπως μία μπανάνα για να έχετε ενέργεια. Αν κάνετε γιόγκα ή πιλάτες θα ήταν προτιμότερο να καταναλώσετε πριν την άσκηση κάτι ελαφρύ ώστε να μη δυσκολευτείτε στην εκτέλεση των ασκήσεων και μετά ένα φρούτο ή ένα μπολ με δημητριακά και γάλα .Και τέλος αν ασχολείστε με βάρη πριν την άσκηση φάτε ένα γεύμα με υδατάνθρακες και μετά ένα γεύμα πρωτεϊνών με σαλάτα και μη ξεχνάτε να ενυδατώνεστε συνεχώς πριν και κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Fresh!
 

Διαβάστε τα πιο πρόσφατα Άρθρα
της κατηγορίας "ΟΜΟΡΦΙΑ"

Διαβάστε τα πιο πρόσφατα Άρθρα
της κατηγορίας "ΥΓΕΙΑ & FITNESS"

Εορτολόγιο

ΣΗΜΕΡΑ 11/1/2013 : ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ
Θεοδόσιος, Θεοδόσης, Δόσιος, Δόσης
ΑΥΡΙΟ 12/1/2013 : ΜΕΡΤΙΟΣ, ΤΑΤΙΑΝΗ
Μέρτιος, Μέρτος, Μέρτης, Μύρτος, Μερτία, Μέρτα, Μέρτη, Μερτούλα, Μυρτιά, Μυρτούλα, Τατιανή, Τατιάνα, Τάτια, Τίτη, Τάνια