Σάββατo, 21 Οκτωβρίου 2017
Fashion Report
08.08Today's Hot Report!
Παρασκευή, 8 Αυγούστου 2014, 00:00

Ασκήσεις στο σπίτι για καλλίγραμμα πόδια

Το squat: Σταθείτε με τα πόδια σας ανοιχτά και με τα πέλματα ελαφρώς στραμμένα προς τα έξω, τοποθετείστε τα χέρια σας στη μέση ή τεντώστε τα ευθεία μπροστά. Λυγίστε τα γόνατά σας αργά αργά σαν να κάθεστε σε καρέκλα, σε γωνία 90 μοιρών, με ίσια τη μέση σας και τα γόνατα να είναι περίπου στην ίδια ευθεία με τις μύτες των ποδιών σας. Επανέλθετε αργά αργά στην αρχική σας θέση και επαναλάβετε την ίδια άσκηση σε 4 σετ με 15-20 επαναλήψεις σε κάθε σετ, όσες νομίζετε ότι μπορείτε να εκτελέσετε.

Προβολές: Αρχικά σταθείτε όρθια και κάντε ένα μεγάλο βήμα μπροστά. Λυγίστε το μπροστινό σας πόδι και σφίξτε τη κοιλιά σας, ώστε ο μηρός να είναι παράλληλος με το έδαφος και το γόνατο του πίσω ποδιού ίσα που να ακουμπάει κάτω. Ύστερα επανέρχεστε στην αρχική σας θέση και επαναλάβετε το ίδιο με το άλλο πόδι ,επανέλθετε αργά αργά στην αρχική σας θέση. Εκτελέστε 3 σετ για κάθε πόδι των 15-20 επαναλήψεων.

Γέφυρα: Ξαπλώστε ανάσκελα, λυγίστε τα γόνατα και τοποθετείστε τα χέρια σας στα πλευρά, παράλληλα με το σώμα σας. Από αυτή τη θέση σηκώστε τη λεκάνη σας, σφίξτε τη κοιλιά και τους γλουτούς και μείνετε έτσι για 1-2 δευτερόλεπτα, έπειτα κατεβάστε αργά τη λεκάνη και επαναλάβετε. Κάντε 4 σετ των 15-20 επαναλήψεων.

Kickbacks: Γονατίστε έτσι ώστε τα γόνατα και οι παλάμες των  χεριών σας να ακουμπούν στο έδαφος, το κεφάλι να κοιτά ευθεία μπροστά και σφίξτε τη κοιλιά σας, καθώς εκπνέετε σηκώστε το ένα πόδι σας λυγισμένο μέχρι να έρθει παράλληλα με το έδαφος, μείνετε για 1-2 δευτερόλεπτα και επανέλθετε στην αρχική σας θέση αργά αργά. Ύστερα κάντε το ίδιο και με το άλλο πόδι. Κάντε 5 σετ των 15-29 επαναλήψεων για κάθε πόδι.

Ακροστασίες: Ανεβείτε με τις μύτες των ποδιών σας σε ένα σκαλί και κρατήστε το σώμα σας σε ευθεία. Μείνετε για λίγο όσο πιο ψηλά στις μύτες μπορείτε να στηριχτείτε και γυρίστε αργά στην αρχική σας θέση. Μπορείτε αν θέλετε να κρατάτε και βαράκια κατά τη διάρκεια της άσκησης. Κάντε 4 σετ των 25-30 επαναλήψεων.

Fresh!
 

Διαβάστε τα πιο πρόσφατα Άρθρα
της κατηγορίας "ΟΜΟΡΦΙΑ"

Διαβάστε τα πιο πρόσφατα Άρθρα
της κατηγορίας "ΥΓΕΙΑ & FITNESS"

Εορτολόγιο

ΣΗΜΕΡΑ 11/1/2013 : ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ
Θεοδόσιος, Θεοδόσης, Δόσιος, Δόσης
ΑΥΡΙΟ 12/1/2013 : ΜΕΡΤΙΟΣ, ΤΑΤΙΑΝΗ
Μέρτιος, Μέρτος, Μέρτης, Μύρτος, Μερτία, Μέρτα, Μέρτη, Μερτούλα, Μυρτιά, Μυρτούλα, Τατιανή, Τατιάνα, Τάτια, Τίτη, Τάνια