Σάββατo, 21 Οκτωβρίου 2017
Fashion Report
19.08Today's Hot Report!
Tρίτη, 19 Αυγούστου 2014, 00:00

Πως θα αποκτήσετε κορμί για παραλία τελευταία στιγμή

Ας μη γελιόμαστε τελευταία στιγμή δε μπορείτε να κάνετε θαύματα. Αλλά ωστόσο μπορείτε να κάνετε κάποιες ασκήσεις ώστε να βελτιωθεί κάπως τουλάχιστον η κατάσταση.

Όσο πιο συνεπείς και πειθαρχημένες θα είστε τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχετε.

Το παρακάτω πρόγραμμα έχει ως στόχο να γυμνάσει τις μυϊκές ομάδες που είναι περισσότερο ορατές με το μαγιό, και βασίζεται στις πολλές επαναλήψεις, που θα κάνουν τους μύες σας να φαίνονται πιο γυμνασμένοι, καθώς με τις επαναλήψεις θα συσσωρεύεται όλο και περισσότερο αίμα στους μύες.

Αρχικά κάντε ένα 10λεπτο ζέσταμα, κάνοντας τροχαδάκι, πηδηματάκια, σχοινάκι, περιστροφές των ώμων και του κορμού. Στη συνέχεια εκτελέστε τις παρακάτω ασκήσεις για 1 λεπτό περίπου, χωρίς διαλείμματα, ύστερα ξεκουραστείτε για 1 λεπτό και επαναλάβετε την ίδια διαδικασία 4 φορές ή όσες αντέξετε.

Άλματα squat

Λυγίστε τα γόνατά σας σαν να κάθεστε σε καρέκλα και από αυτή τη θέση κάντε ένα άλμα και προσγειωθείτε στην ίδια στάση με λυγισμένα τα γόνατα, αυτή η άσκηση θα γυμνάσει φοβερά τους τετρακέφαλους και τους γλουτούς σας.

Push ups επικλινή

Εκτελέστε όπως τα κλασικά push ups με τη διαφορά ότι πρέπει να τοποθετήσετε τα πόδια σας σε ένα ψηλότερο σημείο τεντωμένα, όπως σε μια καρέκλα. Αυτού του είδους τα push ups επικεντρώνονται στο πάνω μέρος του σώματος, στους ώμους και στο στήθος.

Έλξεις

Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι μονόζυγο, πιαστείτε και προσπαθήστε να φέρετε το σώμα σας όσο πιο ψηλά μπορείτε. Εναλλακτικά πάρτε ένα σκουπόξυλο και τοποθετήστε το επάνω σε 2 καρέκλες, φέρετε το σώμα σας κάτω από το σκουπόξυλο, πιαστείτε από αυτό με τις παλάμες ανοιχτές στο άνοιγμα των ώμων και προσπαθήστε να  φέρετε το στήθος σας προς αυτό.

Ανοιχτά push ups

Πρόκειται για μια παραλλαγή πάλι των κλασικών push ups με τα χέρια τοποθετημένα πιο ανοιχτά προς τα έξω. Θα γυμνάσετε το κάτω μέρος του κορμού σας, τη μέση σας, τα χέρια, τους ώμους και το στήθος σας.

Βυθίσεις τρικέφαλων

Καθίστε στην άκρη μιας καρέκλας ή ενός κρεβατιού, τοποθετείστε τα χέρια σας στην άκρη και στηριχτείτε ρίχνοντας το βάρος πάνω τους, τεντώστε τα πόδια και λυγίζοντας τα χέρια κάντε βυθίσεις προς τα κάτω. Αυτή η άσκηση σχηματίζει τα χέρια, τους δικέφαλους, τους τρικέφαλους και τους ώμους.

Άρσεις ποδιών

Κρεμαστείτε σε μονόζυγο ή ξαπλώστε σε ένα πάγκο τοποθετώντας μόνο τον κορμό επάνω και κρατώντας τα πόδια πάντα τεντωμένα, σηκώστε τα προς τα πάνω σχηματίζοντας γωνία 90 μοιρών και επαναλάβετε.

Προβολές εναλλάξ

Σταθείτε όρθιες και κάντε ένα μεγάλο βήμα προς τα μπροστά λυγίζοντας το μπροστινό και το πίσω γόνατο, το μπροστινό μέχρι ο μηρός να είναι παράλληλος με το πάτωμα και το πίσω γόνατο να ακουμπήσει λίγο στο πάτωμα.

Burpees

Σταθείτε σε θέση squat, ύστερα πέστε με τα χέρια τεντωμένα στηρίζοντας το σώμα σας και κρατώντας τα πόδια τεντωμένα, από αυτή τη θέση κάντε 1 push up, σηκωθείτε πάλι με τα χέρια τεντωμένα στηρίζοντας το σώμα σας και λυγίζοντας τα πόδια φέρτε τα κοντά στα χέρια σας, σε θέση όπως ο βάτραχος, έπειτα με μία κίνηση σηκωθείτε και κάντε ένα άλμα. Είναι μια εξαιρετικά δύσκολη άσκηση, απαιτεί μεγάλη προσπάθεια, αλλά είναι και φοβερά αποτελεσματική γι’ αυτό αξίζει τον κόπο, γυμνάζει χέρια, πόδια, στήθος και ώμους. Αν δε μπορέσετε να τα επαναλάβετε συνεχόμενα για ένα λεπτό, σταματήστε για λίγο και ξανά συνεχίστε μέχρι να ολοκληρωθεί ο απαιτούμενος χρόνος.

Σανίδα

Ξαπλώστε στο πλάι, τεντώστε το ένα χέρι σας και στηρίξτε το βάρος σ’ αυτό και στα πέλματά σας κρατήστε το σώμα σας σε ευθεία και παραμείνετε σε αυτή τη θέση για όσο αντέχετε.

Διαφορετικά από αυτή τη θέση  στηρίζοντας το σώμα σας στον αγκώνα αυτή τη φορά, λυγίστε τα γόνατά σας και φέρτε τα προς τα μέσα και μετά ξανά τεντώστε τα.

Ολοκληρώστε το πρόγραμμα με αποθεραπεία, 5 με 10 λεπτά χαλαρό τρέξιμο.

Για να αποκτήσετε τα μέγιστα αποτελέσματα αποφύγετε τα λιπαρά και περιορίστε όσο περισσότερο γίνεται τους υδατάνθρακες.

Fresh!
 

Διαβάστε τα πιο πρόσφατα Άρθρα
της κατηγορίας "ΟΜΟΡΦΙΑ"

Διαβάστε τα πιο πρόσφατα Άρθρα
της κατηγορίας "ΥΓΕΙΑ & FITNESS"

Εορτολόγιο

ΣΗΜΕΡΑ 11/1/2013 : ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ
Θεοδόσιος, Θεοδόσης, Δόσιος, Δόσης
ΑΥΡΙΟ 12/1/2013 : ΜΕΡΤΙΟΣ, ΤΑΤΙΑΝΗ
Μέρτιος, Μέρτος, Μέρτης, Μύρτος, Μερτία, Μέρτα, Μέρτη, Μερτούλα, Μυρτιά, Μυρτούλα, Τατιανή, Τατιάνα, Τάτια, Τίτη, Τάνια